Uniwersytet Jagielloński w Krakowie - Punkt Logowania Nie jesteś zalogowany | zaloguj się

Jesteś tutaj

Brak możliwości wydrukowania oświadczenia

13 posts / 0 new
Ostatni wpis
Monika Gajda

Po uzupełnieniu informacji o pracy, nie mogę przekazać jej do zaakceptowania przez Promotora, przez co nie mogę wydrukować oświadczenia. Co mam zrobić, aby to naprawić ?

Seweryn Wrzecionek

Szanowna Pani, miała Pani ustawione złe statusy przez sekretariat. W tym momencie może Pani już wydrukować oświadczenie.

Aleksandra Polnicka

Dzień dobry, nie mogę znaleźć nigdzie jakieś ikonki, która umożliwiałaby mi wydrukowanie oświadczenia. Czy mógłby mnie ktoś pokierować.

Monika Ciołkosz

Po przeslaniu pracy do akceptacji do promotora nie mam mozliwosci wydrukowania oświadczenia o prawach autorskich. Jak moge rozwiazac ten problem?

Aleksandra Polnicka

Mam ten sam problem

Seweryn Wrzecionek

Ikonka z oświadczeniem znajduje się w tabeli "Informacje o pracy" w wierszu "Autor". Z prawej strony imienia i nazwiska. W przypadku braku tej ikonki proszę wyczyścić cache przeglądarki lub spróbować użyć innej przeglądarki.

Jędrzej Kuczma

Mam podobny problem, mimo zaakceptowania pracy przez Promotora nie mogę wydrukować oświadczenia. Bez względu na używaną wyszukiwarkę pojawia się błąd w pobieraniu.

Jakub Stankowski

Mam dokładnie taki sam problem jak osoby powyżej, nic pomoga, ani zmiana przeglądarki, ani otwarcie w nowym oknie.

Szymon Skowron

W moim przypadku jest podobnie -po kliknięciu w ikonę Oświadczenie o udostępnianiu przeglądarka dłuższą chwile przesyła dane po czym wyrzuca błąd (Wystąpił błąd podczas pobierania oświadczenia). Dzieje się tak na Firefoxie i IE, Chrome informuje, że strona przesyła nieprawidłowe dane i zaleca sprawdzenie sieci.

Seweryn Wrzecionek

Niemożliwość wydrukowania oświadczenia była spowodowana awarią serwera raportów.

Seweryn Wrzecionek

Sekretariat musi przypisać opiekuna do pracy. Po dodaniu opiekuna można przejść do kolejnego etapu archiwizacji pracy oraz wydrukować oświadczenie o udostępnianiu.

Klaudia Kuźma

Nie wyświetla się ikonka "oświadczenia" w związku z czym nie mogę go wydrukować. Proszę o pomoc w tej sprawie

Seweryn Wrzecionek

Proszę zgłosić się do nas poprzez e-mail: usosweb@uj.edu.pl  - Proszę podać dane identyfikacyjne i tytuł pracy.

Zaloguj się aby dodać komentarz.