Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Archiwum Prac (AP) – Uniwersytet Jagielloński

Archiwum Prac (AP, ap.uj.edu.pl) jest serwisem internetowym, którego rolą jest pomoc w archiwizacji prac dyplomowych oraz prac doktorskich.

Obecna wersja aplikacji działa bez konieczności migracji danych.

Serwis posiada wbudowane powiadamianie e-mail użytkowników.

Korzystanie z aplikacji AP regulują zarządzenia:

Aby zalogować się do serwisu Archiwum Prac należy na stronie głównej AP kliknąć link "zaloguj się", który przekieruje do Punktu Logowania UJ. Na otwartej stronie należy uzupełnić pola (identyfikator, hasło) swoimi danymi do logowania i kliknąć w "zaloguj". 

Studenci i studentki

Osoby studiujące mają dostęp do serwisu AP bez konieczności zakładania osobnego konta.

Promotorzy

W przypadku promotorów spoza UJ sekretariat/dziekanat, który obsługuje daną pracę, powinien zgłosić administratorowi AP konieczność nadania dostępu. Prośbę należy wysłać na adres e-mail: usosweb@uj.edu.pl. Zewnętrzny promotor powinien zostać dodany do bazy USOS obowiązkowo z podaniem adresu e-mail.