Archiwum Prac (AP, ap.uj.edu.pl) jest serwisem internetowym, którego rolą jest pomoc w archiwizacji prac dyplomowych oraz prac doktorskich.
Obecna wersja aplikacji działa bez konieczności migracji danych.
Serwis posiada wbudowane powiadamianie e-mail użytkowników.
Korzystanie z aplikacji AP regulują zarządzenia:
- Zarządzenie nr 83 Rektora Uniwersytetu Jagiellońskiego z 28 lipca 2020 roku
- Zarządzenie nr 155 Rektora Uniwersytetu Jagiellońskiego z dnia 28 grudnia 2020 roku
w sprawie: elektronicznego archiwizowania rozpraw doktorskich na Uniwersytecie Jagiellońskim
Aby zalogować się do serwisu Archiwum Prac należy na stronie głównej AP kliknąć link "zaloguj się", który przekieruje do Punktu Logowania UJ. Na otwartej stronie należy uzupełnić pola (identyfikator, hasło) swoimi danymi do logowania i kliknąć w "zaloguj".
Studenci i studentki
Osoby studiujące mają dostęp do serwisu AP bez konieczności zakładania osobnego konta.
Promotorzy
W przypadku promotorów spoza UJ sekretariat/dziekanat, który obsługuje daną pracę, powinien zgłosić administratorowi AP konieczność nadania dostępu. Prośbę należy wysłać na adres e-mail: usosweb@uj.edu.pl. Zewnętrzny promotor powinien zostać dodany do bazy USOS obowiązkowo z podaniem adresu e-mail.